Sociálna časť
Modul Sociálna časť je primárne určený pre sociálnych pracovníkov. Umožní Vám komplexne a pritom celkom jednoducho evidovať všetkých detských i dospelých klientov, ktorí vo Vašom zariadení pobývajú. Evidovať je možné nielen aktuálnych a bývalých klientov, ale taktiež žiadateľov o starostlivosť.
Modul umožňuje vložiť všetky potrebné informácie o klientoch zariadenia sociálnych služieb (základné údaje, adresa, kontaktné osoby apod.). Okrem toho vie taktiež spoľahlivo stanoviť predpis úhrady, vypočítať vratky za neprítomnosť, viesť finančné a hmotné depozitá, spracovať výplatnú listinu dôchodkov, vyúčtovanie klienta a mnoho ďalšieho.
Funkčnosť a vlastnosti
- Evidencia aktuálnych a bývalých klientov vrátane ich osobných údajov, adries, kontaktov atď.
- Evidencia žiadateľov o starostlivosť vrátane bodového hodnotenia podľa Vami stanovených kritérií.
- Stanovenie predpisu úhrady pre dospelých klientov a deti do 18 rokov vo variantoch celoročného, týždenného alebo denného pobytu, výpočet pre prechodné pobyty.
- K dispozícii nástroj pre hromadnú valorizáciu dôchodkov, hromadný prepočet úhrad pri zmene číselníkov atď.
- Možnosť generovať dokumenty pomocou šablón vo Worde. Vytvorenie zmluvy o poskytovaní sociálnych služieb i podľa vlastnej šablóny.
- Nástroj Prehľad prítomnosti umožňuje hromadné zadávanie neprítomnosti (celodennej i čiastočnej) a hlásenie počtu stravníkov do modulu Stravovacia časť. Tieto údaje ide vytvárať aj pomocou Objednávkového prenosného terminálu na čiarový kód.
- Výpočet celodenných i čiastočných vratiek za neprítomnosť.
- Evidencia finančných depozít klientov (napr. peňažné depozitá, vkladné knižky, osobné účty) s možnosťou vedenia depozitných pokladní.
- Užitočné nástroje na hromadné zadávanie dokladov. Tlač pokladničných dokladov, inventúr, výkazov príjmov a výdajov, pokladničných denníkov, uzávierok apod.
- Evidencia hmotných depozít klientov. Tlač inventúr, vyraďovacích protokolov a iné.
- Efektívny nástroj pre spracovanie hromadnej výplatnice dôchodkov. Automatické vytvorenie pokladničných dokladov a platieb do vyúčtovania.
- Evidencia fakultatívnych služieb a doplatkov za lieky.
- Nástroj pre vyúčtovanie klientov zahŕňajúci predpisy a platby za úhradu, príspevok pri odkázanosti, fakultatívne služby, doplatky za lieky, prídavok na dieťa.
- Účasť klientov na akciách vrátane hodnotenia a tlačových výstupov.
- Možnosť ukladania ľubovoľných dokumentov, obrázkov a záznamov na kartu klienta.
- Možnosť editovať všetky zostavy vo Worde, export dát do Excelu.
- Import platieb z elektronického bankovníctva, import doplatkov za lieky a iné
- Podklady pre štatistiky, tlače, prehľady a mnoho ďalšieho.
- Vďaka širokým možnostiam nastavenia jednoducho prispôsobíte modul na mieru Vášmu zariadeniu.