Podpora 

Podpora Ku kvalitnému softvérovému produktu patrí neodmysliteľne aj jeho údržba a podpora užívateľov. Aby každé zariadenie nemuselo vyčleniť svojho zamestnanca, ktorý by bol detailne preškolený na všetky funkcie a nástroje IS, prepracovali sme systém podpory tak, že užívateľom postačuje znalosť nástrojov pre dennú potrebu a so všetkým ostatným sa môžu obrátiť na profesionálnych konzultantov, ktorí zariadia všetko potrebné. Pre tento účel je pre užívateľov pripravený celý rad nástrojov.

NÁSTROJE PODPORY

  • Aktualizácie
    Pravidelne aktualizujeme celý informačný systém, čo prináša reakcie na zmeny v legislatíve a zdravotných poisťovniach a inovácie vychádzajúce z praktických skúseností užívateľov. 
  • Helpdesk
    Užívateľ zavolá, alebo napiše svoju otázku a obdrží odpoveď od našich konzultantov, alebo zanechá odkaz, ktorý bude rýchlo vyriešený.
  • E-mail
    Užívateľ napíše e-mail so svojimi otázkami priamo na adresu podpory a obdrží odpovede od našich konzultantov.
  • Poraďte mi
    Funkcia priamo v IS Cygnus, kde užívateľ vloží svoju otázku do špeciálneho formulára a náš konzultant mu bezodkladne zavolá späť s už pripraveným riešením.
  • Zaškolenie
    Zákazník si vyžiada zaškolenie na vybrané moduly a funkcie. Náš profesionálny konzultant príde k užívateľovi a vykoná príslušné školenia a nastavenia podľa potreby zariadenia.
  • Audit IS
    Komplexná previerka nastavenia a používania systému, ktorá identifikuje riziká a ponúka riešenia na optimalizáciu využitia IS Cygnus pre potreby konkrétného zariadenia.



 
 
Kontakt
IRESOFT s.r.o.
Copyright © IRESOFT SK s.r.o. 2002 - 2024
Všetky práva vyhradené
 
Sládkovičova 861/2, 811 06 Bratislava – mestská časť Staré mesto
Tel.: +421 220 633 215
E-mail: info@iscygnus.sk
Helpdesk, servis
Tel.: +421 220 633 216
E-mail: servis@iscygnus.sk
ISO Certifikácie

ISO 9001

ISO 27001

ISO 20000-1