Podpora
Ku kvalitnému softvérovému produktu patrí neodmysliteľne aj jeho údržba a podpora užívateľov. Aby každé zariadenie nemuselo vyčleniť svojho zamestnanca, ktorý by bol detailne preškolený na všetky funkcie a nástroje IS, prepracovali sme systém podpory tak, že užívateľom postačuje znalosť nástrojov pre dennú potrebu a so všetkým ostatným sa môžu obrátiť na profesionálnych konzultantov, ktorí zariadia všetko potrebné. Pre tento účel je pre užívateľov pripravený celý rad nástrojov.
NÁSTROJE PODPORY
- Aktualizácie
Pravidelne aktualizujeme celý informačný systém, čo prináša reakcie na zmeny v legislatíve a zdravotných poisťovniach a inovácie vychádzajúce z praktických skúseností užívateľov. - Helpdesk
Užívateľ zavolá, alebo napiše svoju otázku a obdrží odpoveď od našich konzultantov, alebo zanechá odkaz, ktorý bude rýchlo vyriešený. - E-mail
Užívateľ napíše e-mail so svojimi otázkami priamo na adresu podpory a obdrží odpovede od našich konzultantov.
- Poraďte mi
Funkcia priamo v IS Cygnus, kde užívateľ vloží svoju otázku do špeciálneho formulára a náš konzultant mu bezodkladne zavolá späť s už pripraveným riešením. - Zaškolenie
Zákazník si vyžiada zaškolenie na vybrané moduly a funkcie. Náš profesionálny konzultant príde k užívateľovi a vykoná príslušné školenia a nastavenia podľa potreby zariadenia. - Audit IS
Komplexná previerka nastavenia a používania systému, ktorá identifikuje riziká a ponúka riešenia na optimalizáciu využitia IS Cygnus pre potreby konkrétného zariadenia.